Děkujeme za váš zájem o nákup v našem e-shopu. Níže najdete odpovědi na všechny vaše otázky ohledně dodání.
Všechny objednávky jsou zpracovány do 3 až 5 pracovních dnů v závislosti na poptávce po objednaném produktu/produktech. Upozorňujeme, že zásilky neodesíláme o víkendech a státních svátcích.
Z důvodu velkého počtu objednávek může dojít ke zpoždění při odeslání. V takovém případě vás budeme informovat e-mailem. Děkujeme za vaši trpělivost, která nám umožňuje splnit naše závazky řádně.
Dodací lhůta je přibližně 5 až 13 pracovních dnů (víkendy a svátky se nepočítají). V důsledku probíhající pandemie může docházet ke zpožděním. Řídíme se platnými pravidly a postupy přepravních společností a celních orgánů. Zpoždění je obzvláště pravděpodobné v období svátků kvůli velkému množství objednávek.
Jakmile bude vaše objednávka zpracována, obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání, které obsahuje jedno nebo více sledovacích čísel.
Veškeré náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník. Před odesláním produktu zpět prosíme o kontaktování naší zákaznické podpory na adrese modni.ostrava@gmail.com a vyžádání si formuláře pro vrácení. Bez tohoto formuláře nenese společnost odpovědnost za případnou ztrátu nebo poškození během zpětné přepravy.
Společnost Mode København nese odpovědnost za poškození nebo ztrátu zboží během přepravy. Pokud je balíček poškozený, obal roztržený nebo je produkt ve špatném stavu, kontaktujte nás prosím na modni.ostrava@gmail.com, zašlete fotografii balíčku a obraťte se na přepravní společnost, která zásilku doručila.
Uschovejte prosím veškerý obalový materiál a poškozené produkty, abyste mohli uplatnit svůj nárok.