Průměrná dodací lhůta je cca 5–10 pracovních dnů. Jakmile je vaše objednávka odeslána, nemáme již samotné doručení pod kontrolou a mohou nastat zpoždění. Omlouváme se za případné nepříjemnosti.
Ve výjimečných případech může být zásilka dočasně zadržena celní správou ke kontrole. To není v naší moci. Žádné obavy – pokud jste obdrželi potvrzení o odeslání, vaše objednávka je na cestě!
Napište nám na modni.ostrava@gmail.com. Snažíme se odpovědět do 24 hodin. Uveďte prosím číslo objednávky, pokud se dotaz týká konkrétní objednávky.
Naším cílem je spokojenost zákazníků. Pokud nejste s nákupem spokojeni, kontaktujte nás e-mailem – společně najdeme řešení.
Pokud si přejete zboží vrátit, rádi vám pomůžeme. Upozorňujeme, že v závislosti na důvodu může být účtován poplatek za naskladnění.
Zboží, které splňuje podmínky, lze vrátit do 14 dnů od převzetí. Kontaktujte nás a provedeme vás celým procesem.
Jakmile obdržíme vrácené zboží, vaši žádost co nejdříve zpracujeme. Náklady na vrácení hradí zákazník.
Podrobnosti naleznete v našich reklamačních podmínkách.
Doručení je VŽDY ZDARMA. Náklady hradíme my.
Spolupracujeme se všemi hlavními přepravci i místními kurýry. Způsob doručení si můžete zvolit při zadávání objednávky.
Průměrná doba doručení je 5–20 pracovních dnů.
Je to velmi jednoduché: na produktové stránce klikněte na „Přidat do košíku“. Poté klikněte na „Přejít k pokladně“, vyplňte adresu a zaplaťte bezpečně přes iDEAL, Bancontact, platební kartu apod. Objednávky nelze zadávat telefonicky ani e-mailem.
Objednávku můžete zrušit, dokud není připravena k odeslání. Jakmile je připravena, nelze ji zrušit. Pokud chcete zrušit, kontaktujte nás co nejdříve.
Nabízíme vrácení peněz / výměnu v těchto případech:
A) Vrátíte produkt v souladu s naší reklamační politikou.
B) Obdrželi jste vadné, poškozené nebo nesprávné zboží – garantujeme 100% spokojenost. Pro výměnu nás kontaktujte na modni.ostrava@gmail.com.
C) Vaše objednávka nebyla doručena – pokud uplynulo více než 30 dní od nákupu, považujeme ji za ztracenou. Nabízíme náhradní plnění nebo částečnou/plnou refundaci dle okolností.
Zboží, které nelze vrátit:
Digitální produkty
Spodní prádlo
Kosmetika / toaletní potřeby
Ložní prádlo
Potraviny
Květiny a rostliny
Personalizované / na míru vyrobené produkty
Jednorázové produkty
Pro vrácení produktu nám napište na modni.ostrava@gmail.com a uveďte důvod vrácení. Zašleme vám podrobné pokyny.
Kontaktujte nás na modni.ostrava@gmail.com a přiložte fotografie a/nebo video produktu. Po ověření zajistíme výměnu.
Bez obrazové dokumentace nelze reklamaci vyřídit.
Naše návratová adresa je mezinárodní. Požádejte zákaznickou podporu o formulář pro vrácení a uveďte sledovací číslo (tracking).
Ano, je nutné vrátit celou objednávku, včetně neotevřených/nepoškozených visaček a nepoužitého zboží. Použité zboží nelze vrátit ani refundovat.
Výměna je možná pouze tehdy, pokud jsme omylem odeslali nesprávnou velikost. Před objednáním prosím zkontrolujte tabulku velikostí.
Jakmile je vrácené zboží doručeno na náš sklad (5–10 pracovních dnů), do 2 pracovních dnů zahájíme refundaci. Samotný bankovní převod může trvat další 3–5 dnů.
Zákazník si zásilku nevyzvedl → kontaktujte místního dopravce a domluvte nové doručení/vyzvednutí (máte 5 dnů).
Nesprávná adresa → ověřte údaje a kontaktujte dopravce se sledovacím číslem.
Clo/poplatky odmítnuty zákazníkem → kontaktujte nás, pomůžeme najít řešení.
Za každou vrácenou položku se vrací pouze 80 % částky – 20 % pokrývá interní manipulační poplatek. Více viz naše obchodní podmínky.
Náklady na vrácení hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak.
Ačkoli se snažíme doručit do 15 dnů, kvůli COVID-19 nebo jiným nepředvídaným okolnostem nemůžeme zaručit přesné datum doručení.
Refundace neposkytujeme u objednávek, které nedorazily včas na konkrétní událost nebo termín.
Odhadovaná dodací lhůta je uvedena v popisu produktu – prosíme, zohledněte to při nákupu.
Jakmile je objednávka odeslána, nelze ji zrušit.
Máte dotazy k vrácení? Napište nám na modni.ostrava@gmail.com.