Nejčastější dotazy
Kde je moje objednávka? Průměrná doba dodání je přibližně 5 až 10 pracovních dnů. Jakmile produkty odešleme, nemáme již vliv na doručovací proces. Bohužel může dojít ke zpoždění. Omlouváme se za případné nepříjemnosti.
V některých případech může být balíček dočasně zadržen celní správou ke kontrole. To se stává zřídka, ale je to mimo naši kontrolu. Nemějte však obavy – pokud jste obdrželi potvrzení o odeslání, je vaše objednávka na cestě!
Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu? Napište nám na info@alayona.nl. Snažíme se odpovědět do 24 hodin. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, pokud se vaše otázka týká konkrétní objednávky.
Chci vrátit svůj produkt. Jak to funguje? Naším cílem je spokojenost zákazníků. Pokud však nejste spokojeni s naším produktem, neváhejte nás kontaktovat e-mailem – pomůžeme vám najít řešení.
Pokud chcete zboží vrátit, rádi vám s tím pomůžeme. Vezměte prosím na vědomí, že podle důvodu vrácení můžeme odečíst poplatek za opětovné naskladnění (restocking fee).
Produkty, na které se vztahuje naše pravidla pro vrácení, můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Napište nám a provedeme vás procesem.
Po přijetí vráceného zboží zahájíme zpracování co nejdříve. Náklady na vrácení hradí zákazník.
Více informací najdete v našich zásadách pro vrácení.
Doprava
Kolik stojí doprava? Doprava je VŽDY ZDARMA. Náklady hradíme my.
S jakými dopravci spolupracujete? Spolupracujeme se všemi hlavními přepravci a místními kurýrními službami. Při objednávce si zvolíte způsob doručení.
Jak dlouho trvá, než dostanu objednávku? Průměrná doba dodání je 5–20 pracovních dnů.
Objednávky a platby
Jak mohu objednat? Objednání je velmi snadné. Klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“ u požadovaného produktu. Poté klikněte na „Pokračovat k pokladně“, zadejte svou adresu a zaplaťte bezpečně přes iDEAL, Bancontact, kreditní kartu a další metody. Objednávky nelze provádět telefonicky ani e-mailem.
Mohu objednávku zrušit? Zrušení je možné pouze do doby, než je objednávka připravena k odeslání. Poté již objednávku nelze zrušit. Pokud chcete zrušit, kontaktujte nás co nejdříve.
Zásady vrácení a vrácení peněz
VRÁCENÍ PENĚZ Poskytujeme náhradu/výměnu v těchto případech:
A) Chcete vrátit produkt, na který se vztahují zásady pro vrácení.
B) Obdrželi jste vadné/poškozené nebo nesprávné produkty – garantujeme 100% spokojenost. V případě chyby nás kontaktujte na info@alayona.nl a my produkt vyměníme.
C) Zboží nebylo doručeno – pokud od zakoupení uplynulo více než 30 dní a objednávka nedorazila, považujeme ji za ztracenou. Nabízíme výměnu nebo částečnou refundaci dle situace.
Zboží, na které se nevztahuje vrácení:
-
Digitální produkty
-
Spodní prádlo
-
Kosmetika/toaletní potřeby
-
Ložní prádlo
-
Potraviny
-
Květiny a rostliny
-
Produkty na zakázku
-
Jednorázové produkty
Vrácení a výměna Pokud chcete produkt vrátit, napište nám na info@alayona.nl a uveďte důvod. Poskytneme pokyny k vrácení.
Obdržel jsem vadný nebo nesprávný produkt. Co mám dělat? Kontaktujte nás na info@alayona.nl a připojte fotografie a/nebo video produktu. Po ověření situace zařídíme výměnu. Bez vizuálního důkazu bohužel výměnu neprovedeme.
Chci vrátit objednávku. Jak postupovat? Naše adresa pro vrácení je mezinárodní. Požádejte náš tým o návratový formulář a připojte sledovací číslo, abychom mohli zásilku sledovat.
Musím vrátit celou objednávku? Ano, celá objednávka včetně neporušených štítků a nepoužitého zboží. Pokud bude produkt použitý, nelze nárokovat vrácení peněz.
Mohu vyměnit boty, pokud mi nesedí velikost? Výměna je možná pouze tehdy, pokud jsme omylem poslali špatnou velikost. Než objednáte, podívejte se prosím do naší tabulky velikostí.
Kdy dostanu peníze zpět po vrácení zboží? Vrácení zpracujeme po přijetí zboží do skladu. To obvykle trvá 5–10 pracovních dnů. Po doručení zahájíme refundaci do 2 pracovních dnů. Bankovní převod může trvat 3–5 dnů.
Zásilka se vrátila odesílateli. Co dál? K tomu může dojít, když:
-
Zákazník si zásilku nevyzvedl – kontaktujte místního kurýra pro nové doručení. Máte 5 dní na vyzvednutí.
-
Nesprávná adresa – zkontrolujte údaje a kontaktujte poštu s číslem zásilky.
-
Zákazník odmítl platbu celních či jiných poplatků – kontaktujte nás a pomůžeme vám situaci vyřešit.
U OBJEDNÁVEK URČENÝCH K VRÁCENÍ BUDE ÚČTOVÁN POPLATEK ZA ZNOVUNASKLADNĚNÍ 20 %
Kolik činí poplatky za vrácení peněz? U všech vrácených produktů se z částky vrací pouze 80 % – 20 % je retenční poplatek. Tento poplatek pokrývá interní náklady. Viz obchodní podmínky.
Náklady na vrácení nese zákazník, pokud se nedomluví jinak s naším týmem.
ZPOŽDĚNÍ DODÁNÍ Přestože se snažíme o doručení do 15 dnů od nákupu, nemůžeme to zaručit kvůli pandemii COVID-19 a jiným nepředvídatelným okolnostem. Nevracíme peníze za objednávky nedoručené do určitého data či události.
Dodací lhůta je vždy uvedena v popisu produktu. Při objednávce to prosím zvažte.
Po odeslání již objednávku nelze zrušit.
NÁKLADY NA VRÁCENÍ Veškeré náklady na vrácení hradí zákazník.
KONTAKTUJTE NÁS Máte dotazy ohledně vrácení? Napište nám na info@alayona.nl.